Skupiny

Zde bude seznam skupin, které se ve hře vyskytnou.

Pokud stále nevíte co hrát, přidejte se do neohrožené skupiny krátkodobých postav. Budete mít pohled do celé hry a rozmanitost rolí. Pište na zc.drapral|namwen#zc.drapral|namwen

Seznam hráčů přihlášených v jednotlivých skupinách naleznete zde: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AubjQCG-FTyMdEZKNEt4WnZtZENKSmVXc0VrNTItcHc&usp=sharing


Skupiny, které jsou již nahlášené:

Vřesový Vršek

Vypravěč: Harald

Říká se, že hobiti mají rádi pohodlí a že se jen velmi neradi vydávají mimo území, která obývají. Je to pravda. A přesto se našly výjimky. Skupina hobitů pod vedením Krutomíra Staronožky se zhruba před sto lety rozhodla vydat do míst, odkud hobiti před dávnými lety přišli do Eriadoru. Překročili Mlžné hory až k bájnému Velkému zelenému hvozdu, o kterém vyprávěly hobití pověsti. Místo však bylo temné a pochmurné a tak se celá skupina usadila dál od Temného hvozdu na Vřesovém vršku. Už několik generací se většinou před světem skrývají. Ne, že by se o nich vůbec nevědělo. Občas se pocestný, který dokáže vyprávět zajímavé příběhy, u nich dočká pohoštění. Avšak hobiti okolní svět nevyhledávají a vyhýbají se jakýmkoliv násilným střetům.
Jedná se o skupinu rodičů s dětmi od 3 do 7 let. Naším cílem je dát dětem ochutnat atmosféru LARPu a přitom nevadit hráčům, kterým by malé děti v interakci dělaly problémy. Uvítáme i návštěvy a společné zápletky, ale spíš v přátelském duchu, případně napětí s dobrým koncem. Z nedomluvených setkání budeme spíš prchat.

Númenor

Vypravěč: Markéta

Zašlá sláva dřívějších věků krásných paláců, umných děl a velkolepých činů není jen smutným údělem elfů ale i některých domů lidí. Snad nejvýznamnějším je osud dědiců Elrose půlefla, potomků lidu Númenoru. Z kdysi krásné a velkolepé říše zbyly jen trosky v podobě upadajících království ve Středozemi a nad samotným srdcem země se zavřeli temné vody Ulmeho říše. Přes to do dnešních časů přežívají potomci mocného národa. Někteří propadli svodům Saurona, jiní spravují království věrni Valar a spojenectví s Elfy. Vždy jsou to ale hrdí muži a ženy kráčející za svou vůlí a snažící se obnovit zašlou slávu a moc.
Skupina přicestovala z jihu podél velké řeky, zastavila se v železném pasu a odtud opatrně postupuje dál na sever. Je třeba být maximálně opatrní vždyť blízko je les mocné elfí čarodějnice a té není jako všem elfům radno věřit. Je otázkou, co tady tihle cizinci hledají, ale ostatně více věcí napovídá, že se zde bude utvářet část dějin a tak zřejmě chtějí být u toho.
Chceme hrát většinově skupinové linie oproti individuálním, ale ani těm se nebráníme. Chceme hlavně hrát a méně tábořit.

Mezilesí

Vypravěč: Tríša

Vesnice Mezilesí, je poměrně velká osada, která si žije tak trochu sama pro sebe. Místní obyvatelé dodržují spoustu prazvláštních zvyků a tradic. K lidem z venku jsou velmi pohostinní, ale je patrné, že si je nikdy nepouští příliš k tělu. Žijí v souladu s přírodou, jsou velmi silní, urostlí a zdatní v boji. Někteří blázniví starci vyprávějí, že jako malé děti viděli jejich náčelníka změnit se v obrovského černého Medvěda, který pak zuřivě roztrhal hordu nepřátel. Náčelník nedávno zemřel a vesnici teď vede jeho dcera.

Elfí výprava

Vypravěč: Alixa

Zdá se, že Hvozd a jeho okolí už nejsou bezpečné ani pro jeho obyvatele. Elfové jsou ostražití a nepřátelští vůči vetřelcům ještě víc než dříve. Můžou za to i nedávné události. Král Thranduil vyslal výpravu na sever, ale ta se nikdy nevrátila a její stopy končí těsně za hranicí Hvozdu. Co se jim přihodilo? Překvapila je snad banda skřetů, která se odvážila tak blízko Hvozdu? Jaký byl pravý účel jejich výpravy? Hledat odpovědi na tyto i další otázky se vydala malá skupinka elfů. Jejich pátrání ale nebude jednoduché, zvlášť, když je v okolí Hvozdu větší ruch než obvykle a elfové si snadno přátelé nedělají.
Naše hra bude vážněji pojatá, zaměřená zejména na pátrání, jak je už patrné z popisu, s důrazem na společnou zápletku. Objeví se i osobní linky a konflikty ve skupině i vůči okolí a nebude chybět ani akce.

Krátkodobé role (CP)

Vypravěč: Růža

Kontakt: pokud vás tato skupina zaujme, tak napište Newmanovi (zc.drapral|namwen#zc.drapral|namwen)
Několik vypravěčů se vyjádřilo, že by ocenilo, kdyby ve hře existovala skupina hráčů, kteří budou ztvárňovat krátkodobé role pro jejich příběhy.
Pokud Příběhy Středozemě nechcete strávit v jedné roli, nechcete sami vytvářet příběhy a rádi role střídáte, dejte se do této skupiny.
Pravděpodobně budete potřebovat několik kostýmů a měli byste být ochotni i bojovat. Nic z předešlého asi není podmínkou (kostýmy se dají půjčit a určitě bude potřeba i dost nebojových postav), ale umožní to chopit se více rolí.

Vstříc minulosti

Vypravěč: Zappo

Obsah
Před patnácti lety se k Temnému lesu otočili zády. Věřili, že naposledy a že už se nikdy nevrátí. Rozešli se ve spěchu, bez ohlédnutí zpět. Chtěli zapomenout a chtěli začít znova.
Teď se ale vrací, z ran jsou jizvy a ze vzpomínek jen stíny a ozvěny, kdy zejména nad ránem oči vytřeštěné náhlým probuzením marně hledají světlo v temnotách. Vrací se a neví, co je čeká. Nikdo z nich není stejný, někdo si nese tajemství stejně jako jiný pár jizev a smíškovi křiví tvář spíš hořký úšklebek.
Ale před vlastním stínem nikdo neuteče a dřív nebo později je třeba se otočit a čelit mu. Příběh, který před patnácti lety měli za skončený jen dřímal - odpočíval, sbíral síly a čekal na ně, až se vrátí.
Forma
Chceme hrát vážnou hru ve které krom akčního hledání a vypořádávání se s vlastní minulostí očekáváme i drama, které bude mířit jak dovnitř skupiny, tak směrem ke zbytku hry. Hrajeme a skládáme skupinu, která má silné vzájemné pouto sdílené minulosti a silný jednotící motiv, ale individuální osudy a role jsou pro nás neméně důležité. Chceme ale především hrát hru - nehledáme v rolích poutavé táboření v přírodě, ani skupinu smutných lidí, kteří trpně čekají na svůj osud. V současné době je nás pět a pravděpodobně ještě pár lidí přibrat chceme. Poměrně pragmaticky se soustředíme na to, co ve hře budeme opravdu dělat a názory ve skupině probíráme i s ohledem na jejich realizovatelnost a odehratelnost.

Rada Bystřiny

Vypravěč: Shaika

Bystřina je vesnice na okraji Temného hvozdu, pár mil vzdálená od Vlčí pevnosti. Ještě před pár lety se jednalo o vzkvétající osadu, jednu z nejsilnějších v kraji. Její obyvatelé byli pyšní na svůj domov a rádi vyprávěli, že její dávný zakladatel byl dokonce jeden z Dunadanů. Těžko říct, co je na tom pravdy, ale rozhodně jsou zdejší obyvatelé nezvykle dlouhověcí - což může být především tím, že už mnoho let žili v míru pod ochranou Vlčí pevnosti.
To se ale nedávno změnilo. Jedné noci skupina skřetích bojovníků proklouzla hlídkám a narazila na nepřipravenou, pokojně spící Bystřinu. Strhla se jatka a ačkoli místní útočníky nakonec pobili, bylo to hořké vítězství. Naživu zůstala sotva půlka osady.
Ani vesnická rada nezůstala ušetřena. Původně v ní zasedalo devět rodů, v čele vždy s hlavou klanu. Po útoku zbyly čtyři, často s posledním dědicem, do krve rozhádané, plné bolesti. Těžko říct, co teď s vesnicí bude. Čí to byla vina, že skřeti pronikli tak hluboko do chráněného území? A kdo teď uklidní duchy předků, kteří nemohou dojít pokoje?

Rhosgobel

Vypravěč: Drirr

V Rhosgobelu, na okraji Temného hvozdu, bývá obvykle klid. V korunách stromů se nechávají slyšet zpěvaví ptáci, od nedalekého potoka zní naříkání staré žáby a z nízké trávy se táhne cvrkot a šelest nejrůznějšího hmyzu. Přesto se něco změnilo. V dálce se zlobí hrom přibližující se bouře a sílící vítr lomcuje s pootevřenou okenicí Radagastova příbytku. Něco zlověstného se usídlilo v hloubi lesa a jako by to k hvozdu lákalo i samu bouři. Skřetů útočících ze stínu rychle přibývá, zvěř je podrážděná a po kupecké stezce skrz les už nikdo nejezdí. Tedy skoro nikdo. Čaroděj zachumlán do svého hnědého pláště zvídavým pohledem pozoruje ruch kolem sebe. Tolik nových a přece známých tváří. Ach ano, ač jsou cizinci, Radagast už je viděl. Jejich příchod právě teď není náhodný a nezůstane bez odezvy toho, jehož moc začíná přebírat vládu nad lesem. A pokud je pravda to, co tvrdí elfové. Pokud se podařilo ukrást Elessar, bude to zlé. Moc zlé. Na nos dopadne první studená kapka a pak další a další. Za chvíli už bubnují do hnědého pláště s mrazivou pravidelností. Ozývá se nářek raněných, čaroděj si ho nevšímá. Přemýšlí. Někdo se snaží zneužít hvozd ke svým plánům a je dostatečně mocný, aby okradl i paní Galadriel. Ale komu slouží? A co chce s hvozdem provést? Radegast schoval hlavu v dlaních a ztěžka vydechl. Doufal, že nově příchozí jsou skutečně takoví, o jakých se mu zdálo…
Rhosgobelská skupina se vydává cestou temného fantasy epického příběhu. Jednotlivé postavy jsou postavami hrdinskými, přesto nebude nouze ani o propracované vztahy k ostatním ve skupině i mimo ni. Zájemce o takový typ hry rádi přivítáme.

Navrátilci

Vypravěč: David

Kmotrovství je požehnaná instituce, která prohlubuje přátelské svazky, rozšiřuje rodiny a může spojit skupiny lidí, které si předtím zrovna blízko nebyli. Dědici náčelníka jedné z místních vesnic se pak dostalo ohromné pocty: jeho otec mu mezi svými nejlepšími přáteli našel kmotry hned dva, oba rozdílné jako den a noc – přemýšlivého vojáka z blízké posádky a horkokrevného válečníka z kmene, se kterým místní uzavřeli mír teprve před narozením dědice.
Osudy se ale komplikují a jednoho dne se stalo, že syn se postavil proti svému otci a byl vyhnán, na deset let měl sám beze všeho vybavení a zkušeností odejít do pustin a tam zemřít. A to byla první chvíle, ve které se za něj postavili oba dva kmotři, kteří ho do té doby jen zanedbávali. I přes přátelství k jeho otci a odpor k mladíkovi zpřetrhali všechny svazky a odešli s mladíkem do pustin.
Deset let uplynulo a do svého rodného kraje se vrací mladík, jeho kmotři a cizinec. Dědice čekají tvrdé zkoušky, kmotry náročné obnovování starých vztahů a všichni čtyři sebou nesou zvláštní břímě.

Vlčí pevnost

Vypravěč: Newman

V dřívějších dobách, kdy byl Erebor v plné síle, volilo mnoho obchodníků cestujících na západ stezku vedoucí kolem severního okraje Temného hvozdu. Oproti cestě skrz Temný hvozd byla rychlejší a bezpečnější. Na pocestné, až po Mlžné hory, dohlíželi Dolší vojáci přebývající v mnoha hláskách vystavěných podél cesty. Každá hláska kolem sebe měla i malou komunitu lidí, kteří se rozhodli poskytovat služby znaveným cestujícím. Nebyl problém zde vyhledat hospodu, služby kováře, sehnat zásoby či koupit koně.
Poté, co byl Erebor zničen drakem, se ochrana těchto stezek rozpadla. Jednak přestal plynout obchod, a vojenské posádky ztratily své velení. Jednotlivé pevnosti byly opuštěny a obyvatelé odešli. Jedinou bezpečnou cestou najednou zůstal jen průchod Temným hvozdem.
V posledních rocích ale znovu stále více obchodníků dává přednost severní cestě před cestou skrz Temný hvozd, protože ta je každým rokem nebezpečnější. Pro mnohé pocestné je překvapením, že jedna z pevností strážící severní cestu stále stojí a nachází se v ní posádka dohlížející na okolní kraje. Hraničáři stále nosí znaky Dolu a pevnost s přilehlými budovami podléhá vojenskému velení.
Oblast v dosahu Vlčí pevnosti je bezpečnější, ale pohostinnost již jako dřív není. K samotné pevnosti se nemohou přiblížit žádní "cizinci", jak tamější hraničáři nazývají všechny pocestné. Když někoho z nich potkáte, prohodí jen pár slov. A pak tu jsou ti vlci. Obrovské bestie, které je často doprovázejí, a pokud jste pozorní, zahlédnete je i divoké, v krajině: je to jako kdyby to okolí chránili samotní vlci.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License