Skupiny

Skupiny ve hře s krátkým popisem s kontaktní osobou.

Ohnivá pěst

Vypravěč: Newman

Řád Ohnivé pěsti je žoldnéřská organizace. Nenechají se ale najmout k čemukoliv. Zastávají řád a dá se říct, že síly dobra. V důsledku různých událostí po magickém moru navíc začali zastávat roli stráže Baldurovy Brány.
Ta vysílá jednu skupinu z řádu na území v divočině. Dlouhodobým cílem Brány je znovu získat kontrolu nad okrajovými územími než to udělá někdo jiný. A právě proto tu tito vojáci jsou.
Vedle průzkumu území na ně tedy padá několik dalších odpovědností a starostí. To, že území spadá pod správu Baldurovy Brány budou muset vysvětlit místním, ať už tu přežil kdokoliv. Dále zde chtějí dát najevo, že tu bude vládnout právo. A v neposlední řadě naslouchat trablům místních a řešit jejich problémy, bude-li to potřeba. Nedá se ale očekávat, že vše zvládne takto malá skupinka. Jsou tu hlavně od toho, aby předali jasnou zprávu, že teď je to území Baldurovy Brány.


Dobrodruzi

Vypravěč: Gordhart

O dobrodruhy nebylo ve Světě zapomenutých říší nikdy nouze a proto, když se okolními městy začala šířit zvěst, že krajem putuje Mecenáš, který skládá dohromady novou hrdinskou družinu, nikoho to moc nepřekvapilo. Naopak, hostinští začali chystat dobré ubytování a staršinové vesnic střádat peníze na platy dobrodruhů, protože práce je v okolí vždy mnoho. Jádro skupiny má do vesnice dorazit brzy a dle všeho zde mají nabrat zbytek sil a vyrazit na své první výpravy.


Lazaret

Vypravěč: Jeník

Před pár lety, během řádění čaromoru, do oblasti přišel mistr Flavius, proslavený lékař a alchymista. Založil zde lazaret, kde měl léčit oběti magického moru. Ale jak měsíce ubíhaly, žádný lék nebyl nalezen a lékaři začali lazaret opouštět s tím, jak docházely finance a zdroje. V současnosti zde zůstává pouze pár přepracovaných mediků, co se snaží vyrovnat s nekončícím přítokem nemocných a zraněných. Ale pro nedostatek léků lazaret spíš slouží jako márnice, kam lidé odcházejí umřít.


Rytíři z Cormyru

Vypravěč: Mustafa

Vznešení rytíři ve službách Cormyrské koruny a jejich družina přijíždějí do čaromorem poznamenaného kraje s tajným posláním. Jejich výstroj i rysy tváře však nesou známky útrap a strádání, zbroje ztratily lesk, praporce vybledly. V očích se jim zračí znepokojivý pohled těch, kteří viděli až příliš mnoho. A aby toho nebylo málo, kromě svého poslání skrývají i temné tajemství…

Hra bude vážná, trochu temnější, plná hrdinské epiky, mystiky a tajemství. Inspirací jsou Artušovské legendy, Elenium od D. Eddigse apod.


Hledači

Vypravěč: Zappo

Do kraje přichází nesourodá skupina. Těžko říct co, ale něco určitě hledají. A co víc - nepůsobí jako sehraná parta, jako družina dobrodruhů (nebo hrdlořezů), spíš jako zvláštní výprava jednotlivců. Možná nebezpečných, určitě odhodlaných, každý sám se svou minulostí. Něco je spojuje, ale není to téma, které se hodí do veselých historek v hospodě nebo o které se podělí při setkání s cizincem. Ale ať je to co je to, žene je to vpřed urputněji než zlato v očích zlatokopa, mámivěji než rychlý prachy ve snech zkušený děvky - a osudověji než Smrt.
Něco nebo někoho hledají.
A nenechají se zastavit.
Ničím a nikým.
Ani Smrtí.
“Buď připraven, kdož hledíš do Propasti - vždyť Ona pohled opětuje!”
“Měj se na pozoru před tím, kdo nemá co ztratit!”


Drowové

Vypravěč: Hroše

Zaregistrovali jste, že v kraji se objevila početná skupina Drowů. Netušíte proč přišli, ale zatím nikoho nezabili (nebo o tom alespoň nevíte). Někde na povrchu mají skrytý tábor - někteří z vás ale možná vědí o způsobu jak je kontaktovat.


Místní

Vypravěč: Vlk

“Banda cápků, co si na místě v klidu žije a vůbec nic zajímavýho se kolem nich neděje”.
Sice tu byl ňákej ten mor, bo co, ale slunce svítí, tráva je zelená, nebe je modrý, pivo slušný, obchody jedou. Lidi se v zásadě neztrácej a okradený si zpravidla nestěžujou, když si dáš bacha na tu magii, seš v cajku.
Jako jo, ty slabší to trošku jako vodsrali, ale to se nás netýká.
Tož co by se mohlo pokazit?
Prostě POHODA!


První Dockwardská obchodní společnost

Vypravěč: Olaf

Jdete do ruin a chybí Vám krumpáč?
Potřebujete kněze?
Nemáte kde spát?
Zebou Vás nohy?
Jdete bojovat s nemrtvými a zapomněli jste si svěcenou vodu?
Potřebují se Vaši dobrodruzi večer pobavit?
To vše a mnohem víc Vám může zajistit jen První Dockwardská obchodní společnost, zde zastoupená váženým panem Hakimem Zakari z Hlubiny a jeho společníky


Šotci (skupina zahrnující nemalé množství dětí)

Vypravěč: Natálka

Nejotravnejsi a nejroztomilejší rasa zároveň. Je jich spoustu a všude vlezou. To tedy platilo až donedávna. Až do doby, kdy začali staří šotci mizet. A možná to ani nemá nic společného s Čaromorem. Zatímco malí šotci pátrají po pokladech, neohroženě se vrhají na malá monstra a páchají lumpárny, zbývající staří se snaží zjistit, co se děje, zachránit rod a možná i vlastní kůži.


Sněm cechů

Vypravěč: Kulich

Tak jako každý rok, schází se i letos představitelé všech řemeslníků a obchodníků z blízkého i širšího okolí aby společně moudře rokovali nad společnými plány na další rok a spravedlivě si zvolili svého zástupce.


Imaginárium pana Paw

Vypravěč: Raila

Trápí vás válka, mor a bída a hlad? Jste nakaženi trudomyslností? Nevadí. Než natáhnete bačkory někde v blátě, můžete se ještě jednou pořádně zasmát. Tancování a zpívání a divadlo nesmyslů i zaručených pravd. Věštění z vyrážky na zádech, zázraky na počkání, pokud zrovna čekáte na Godota. Pan Paw přivádí to nejbarevnější, nejbláznivější a nejpraštěnější, co po škarpách a bordelech a snových světech našel. Jeho Imaginárium plné malých zázraků za vámi přijde i na konec světa a zavede vás tam, kde jste ani netušili, že byste mohli někdy být.


Stříbrní strážci

Vypravěč: Fox
Silver Wardens

Stříbroluní, drahokam severu, legendární město na okraji divokého pohraničí je majákem kultury, civilizace jasně zářící z těch nejdivočejších končin Faerunu. Hlavní město Luruaru (Stříbrného pohraničí) vedeného paní Alustriel Silveryhand. Jeho nádherné věže a prastaré chrámy se mohou měřit s kterýmkoliv z největších měst po celém Faerunu i s dávnými legendárními elfskými městy jež jsou dnes již v prachu. Vše má ale svou cenu a sláva a prosperita přitahuje nebezpečí před kterými je má chránit Legie Ardent. Tato armáda složená z Stříbrných rytířů, Měsíčních rytířů, trpaslíků z citadely Adbar, Felbarr a Mithralových síní, lidu Sundabaru druidů z Měsíčního lesa, Everlundu a mnoha dalších měst a organizací se neobejde bez průzkumníků a hraničářů kteří neohroženě vyrážejí do divočiny zajišťovat průzkum či tajné úkoly pro paní Alustriel.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License